Monday, April 18, 2011

Exam Exam Exam~

Assalamualaikum,
well hello there, kengkawan..,berjumpe lagi di blog tak seberapa nih... :)
Setakat ni, Alhamdulillah aku baru habis 2 paper baru - baru ni, dan esok ngan lusa ade lagi test iaitu pengurusan organisasi media dan pengantar pendidikan bersepadu.
Dengan kesibukan masa dan ruang ni, bagi korang yang membaca entry kali ni , aku doakan korang semoga maju jaya dalam menempuhi peperiksaan semester kali ini. Ingatlah peperiksaan ini bukanlah tanda pengukur sejauhmana kepandaian seseorang, dan kalau yang dapat rendah CGPA tu bukan bermakna kita kurang pandai. Aku selalu dengar pengalaman dengan soft skill tu sama penting dengan akademik." Alah, kalau pointer tinggi kerja lain tak leh buat pun sama lah., "

Aku bukan skeptikal dengan ayat tu, cuma apa yang membimbangkan..Setiap tahun dan berapa ribu ijazah dikeluarkan, diploma lagi., sijil lagi laa...,tapi dengan kemahiran ni, banyak membantu kita dalam berorganisasi kelak. Hope you guys think about it for sake of your future. yeah..
Dan last sekali, rezeki tu akan datang jugak cuma lambat atau cepat sahaja. Jadi berusahalah sehabis mungkin untuk exam kali ni yeah..

All the best, May ALLAH with you always.

Assalamualaikummmm., jumpe lagi di entry lain..inshaALLAH..Daaaa...

macam dah kerja pejabat pulak..:P

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...