Monday, October 3, 2011

Alhamdulillah

Peace be upon you.

Alhamdulillah, setelah beberapa tahun menunggu dan masa, aku telah pun mendapat impian yang aku idam - idamkan iaitu kamera dslr ( nikkon D7000). Macam tak percaya je kan setelah beberapa lama menunggu dan penantian akhirnya berbuahkan hasil.

Belajar dan terus mencari ilmu. 
Semoga dengan hadiah dari ilahi ini terus mematang hidup aku.
Alhamdulillah..

:)


display.. :D






                         
eksperimental imej.


kpd pencinta2 fotografi, sudi2 la mengajar saya yang baru ni..:)
Gambar - gambar eksperimental lain akan diupload dari masa ke semasa.

Asslmkm.. :) 

                 
 

1 comment:

Encik Kimi® said...

hohh...bisooo..ado kamero...dslr ulop tu...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...